mandag 20. september 2010

Det blir hund!

Ja nå har det vært helg, og jeg har vært hjemme denne helgen. Så jeg har hatt en hel haug og gjøre, så strikking har det blitt litt dårlig med!

MEN! Vi har vært å besøkt en liten valp, som skal komme å bo hos oss om 4 uker! Det er en Cavalier King Charles Spaniel, og den er sort og brun. Titta!

Hva hunden skal hete klarer vi ikke helt å bli enige om i familien, men vi sitter igjen med et par forslag. Vi har Alfa, Maya, Dina, Brownie, Freia og sikkert et par til som jeg ikke kommer på i farten! Vi lurer på om vi rett og slett bare skal la hunden hete Athea, som er stamtavlenavnet dens. Valgets kvaler!

Når jeg var hjemme plukket jeg også opp en bok med hønsestrikk, en hel pose garnnøster i alle regnbuens farger (nesten) og en oppskrift på votter. Så nå blir det liv!

Og til sist, men ikke minst, må jeg takke min mor for litt promotering av meg på bloggen hennes. Takk mamma!

Men nå! Nå må jeg lese til matteprøve, og så må jeg lese til religionsprøve!

Hejsålenge!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar