søndag 10. oktober 2010

Tilbake i Noreg!

Etter to døgn i bil er jeg omsider på Hovden igjen!

Og selv om jeg har vært travelt opptatt med å stå på ski i Østerrike, så har jeg fått strikket litt også!
Den rosa og blå høyrevotten er ferdig, men da jeg gikk tom for rosa garn, måtte jeg avvente venstrevotten. Så da startet jeg på en skikkelig hønsestrikkvott. Og den skal bli julegave til en god venninne!

Jeg har også fått strikket litt på halsen. Ikke så mye, så den er nok ikke ferdig på en stund enda. Men så lenge det er liv, er det håp, slik faren til Abbe i "Madikken" sier!

Og slik har jeg nå hatt det i to uker i Østerrike:

Neida, har hatt litt tåke og vind og snø og regn. Men når det er sol, ah, da er det nydelig å være på ski i alpene! Men nå må en sliten pike nyte noen timer søvn!

Nattinatt hattenfnatt!

















3 kommentarer:

  1. Å, det så deilig ut i Østerrike!
    Og for en produksjon da. Mer garn venter på deg hjemme, men nå ble jeg usikker på om det er riktig nyanse rosa. Har du noe fargenummer? Vamsegarn kommer i en million farger...

    SvarSlett
  2. har ikke det du! Men de ser kanskje litt mørkere ut på bildet. Tok det i går kveld når det var mørkt ;)

    SvarSlett
  3. Of course you should!!! Visit Moscow in spring or summertime! And let me know when you're here ;)

    Thanx for the comment!
    <3

    Follow to be followed back
    http://lamodemary.blogspot.com/

    SvarSlett